22 Şubat 2011 Salı

ÜNT KOZMETİK TAYVAN'DAN ÜRÜNLERİMİZ GELDİ

birlikte blogta tanıtımını yaptığımız ünt kozmetik kampanyamdan benim hediyelerim geldi.
kargocu yurt dışından kargonuz var dediğinde şaşırdım biraz bir arkadaşım geldi aklıma merakla açtım kargoyu veee ünt kozmetik hediyelerimdir çok beğendim.
2 haftadır kullanıyorum ve düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim.























AQUA FORTİS Cildi 600 kat daha fazla nemlendiren bir ürün.Ürünü kullanmaya başladığımdan beri cildim inanılmaz derecede bebek yumuşaklığı gibi olmaya başladı.hatta geçen gün nişanlım ne sürdüğümü sordu çok yumuşaltı cildin ve elime güzel bir kokusu sinmiş dedi :)

Yüksek yoğunlukta Hiyalüronik Asit içeriği ile güçlü su tutma yeteneğine sahiptir. Cilt hücrelerinizi anında suya doyurur, cildinizin beslenmesi ve iyileşmesi için ideal bir ortam oluşturur.
Amerikan Dermatologlar Birliğine göre Hiyalüronik Asit, cildin genç ve nemli kalması için anahtar elementtir. Yaşlandıkça cildimizdeki Hiyalüronik Asit azalır. Cildimiz su tutma özelliğini kaybettikçe daha fazla yaşlanır. Yaşlanmış ciltlerde ince çizgiler daha görünür hale gelir. Ayrıca hasarlara karşı daha zor korunur hale gelir.
Hiyalüronik Asidin cilt bakımında yaygın kullanımına karşın, konsantrasyon oranı önemli ölçüde farklılık gösterir. UNT’nin AQUA FORTIS ürünü bu anlamda eşsizdir:Mikro organizmaların biyosentetik çoğalmasıyla üretilen çok özel Hiyalüronik asit kullanır. Hayvansal bölümlerin hidrolize edilmesi yöntemi ile düşük maliyetli üretilen pazardaki birçok Hiyalüronik Asitten oldukça ileri teknoloji ile üretilmiş Hiyalüronik asit kullanılır. Biyo sentez yöntemi ise ayrıca güvenlidir. Hayvansal ve bitkisel içermeyen yapısı hastalık riskinin önüne geçer ve alerji problemlerini önler.
%0.6 yüksek konsantrasyon (ortak tanımlaması %60 veya 600 dür), insan cildinin absorbe edebileceği en uygun maksimum düzey. Pazardaki diğer ürünlerle karşılaştırıldığında diğer ürünlerin sadece %0.1–0.3 konsantrasyon içerdiği görülür.Hiyalüronik asidin epidermis tarafından emilimini kolaylaştırmak için üretiminde nano teknolojiden yararlanılır.

Cildinizi kollajen sentezi için uyaran pentapeptide (Matrixyl) içeriğine sahiptir. Bu bileşenle cildiniz kırışıklık oluşumuna ve hasarlara karşı çok daha dayanıklı olur.
AQUA FORTIS şu faydaları sağlar:
-  Kan dolaşımını hızlandırma
-  Gün boyunca nemlendirme
-  Aşırı yağ üretimini önleme
-  Güneş hasarlarının onarımı
-  İnce çizgilerin azalması
-  Cilt esnekliğinin artması
-  Gözenek boyutlarının azalması, cilde bebek yumuşaklığı kazandırma.
ürün linki için tıklayınız 
AQUA FORTIS: (http://www.shopunt.com/tr/Product/ProductDetail.aspx?id=471&OutAD_Id=2501)

SOUL TEMPTATION İSE MÜKEMMEL BİR FAR SETİ .
Ben çok beğendim hayran kaldım adeta.kutusunu açtıgımda içinde birde kadife siyah kılıfı çıktı.
renkleri ve sim parlaklığı öyle güzel öyle kaliteli ki çok beğendim.
ürün linki için tıklayınız

SOUL TEMPTATION: (http://www.shopunt.com/tr/Product/ProductDetail.aspx?id=1043&OutAD_Id=2585)

Gözlerinize büyüleyici renkler kazandırarak kendinizi yenileyin! Yüksek miktarda mineral içeriğiyle mikro boyutta özel olarak formüle edilmiş bu ürün gözlerinizi büyüleyici bir parıltıyla tamamlıyor. Güzel bakışlarınıza derinlik ve güç katıyor. SOUL TEMPTATION benzersiz karıştırılabilir özelliğiyle kolayca uygulanabilir. Matlaştırıcı ve dağılmayan yapısıyla bu far, yoğun ve tam rengini koruyarak uzun süre dayanır. UNT'nin profesyonel makyaj sanatçıları büyük bir dikkatle 20 görkemli renk seçerek bunları 5 ayrı set halinde hazırladı ve böylece doğru rengi yakalamak daha önce hiç olmadığı kadar kolay bir hale geldi! Mistik, Tutkulu, Canlı, İlkbahar veya Bahar Çiçekleri setlerinin her biri size aradığınız mükemmel bakışları sunmak için hazır!
2 üründe çok güzel çok beğendim gerçekten kalitesi bu övgüleri hak ediyor.
ünt kozmetik dünyanın her yerine ücretsiz kargo gönderim imkanı sunuyor bence sizde denemelisiniz
site linki için tıklayınız



0 yorum: