8 Şubat 2011 Salı

CARMİNA KAZANAN 10 KİŞİ


CARMİNA 10 KİŞİ KAMPANYAMIZDA HERKES KENDİ FACEBOOKUNDA ÜRÜN VE KAMPANYA LİNKİ PAYLAŞMIŞTI KATILANLARIN ARKADAŞ SAYILARI TOPLAMI 
76.009 KİŞİYE BU KAMPANYAYI DUYURMUŞ OLDUK

5 NO İLE SÜMEYYE   1
181 NO İLE ESOSS     2
24 NO İLE CİCİKAN      3
167 NO İLE EMK87      4
204 NO İLE ELİF DOĞAN  5
89 NİLÜFER KARANFİL   6
211 LEYLA AKKUŞ   7
185 NO İLE HANDAN ÇETİNKAYA  8
158 NO İLE NURİ ERDEMOĞLU  9
79 NO İLE BERNA KARACA  10

1.YEDEK 110 NO İLE AYHAN AKSU
2.YEDEK 119 NO İLE HUMEYRA GÜNDOĞDU
3.YEDEK  6 NO İLE ASLININ PENCERESİ

kazananlar aysellin_kampanyalari@hotmail.com
isim soyisim kaçıncı numara oldukları ve adreslerini
carmina başlıklı mailde atmalarını bekliyorum

20 yorum:

zeynep78 dedi ki...

kazanan arkadaşları tebrik ederim...

Ebru dedi ki...

kazanmısımmmm :d tesekkurler ayselcim ve carmina :D

aslının penceresi dedi ki...

yedekteyım cok umudum yok ama bende kazanırım belkı:-)

Unknown dedi ki...

kazananlara tebrikler,gene yokum yaf :(

cicikan dedi ki...

ayyyy inanmıyorum kazanmışım çok istemiştimmm hemen gönderiyorum bilgilerimi:))) sağol canım güzel kampanya için ve teşekkürler CARMİNA...

esoss dedi ki...

ilk defa kazandım inanamıyorum çok şansızım diyordum ama en güzelinden güldü şansım teşekkürler bilgilerimi gönderdim umarım ulaşmıştır

gulum125 dedi ki...

kazanmışım,hiç umudum yoktu,teşekkürler Aysel ve Carmina,eşime güzel bir sevgililer günü hediyesi oldu...

EftelyA dedi ki...

13 kişi içindede şanssızsak bu işte başka şeyler var demektir süpe ederim.

nilüfer dedi ki...

kazanmışım ya çok sevindim çok sagolasın ayselcim

Berna dedi ki...

Teşekkürler, ben de kazanmışım çok mutlu oldum..

Dilek Keseroğlu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AYSELL dedi ki...

DİLEK HANIM VİDEO ZATEN VAR SANIRIM SİZ GÖREMİYORSUNUZ

Dilek Keseroğlu dedi ki...

evet benim sayfada bozukluk vardı o kısım görünmüyordu görürünce sildim yorumu hemen:)))
ama çok istedğim bir hediyeydi kısmet artık:(

aysell dedi ki...

Tamam cnm bende mailden baktım yorumuna.
neyse kısmet artık diğer kampanyalarımda kazanan olursun inşallah

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

gene yokum tanıdıkta bi cicikan:(

Adsız dedi ki...

kazandım kazandım kazandım çok ama çok mutluyum :)

sümeyye dedi ki...

kazandımm çok mutluyum darısı kazanamayanlara =))

Adsız dedi ki...

evett bende kazanmışım ve çokk mutluyum hastam olduğu için bakamamıştım ve yeni öğrendim çok teşekkür ederim :)) elif doğan:)

eliff--dogan dedi ki...

merhabalar hediyem bugün ulaştı ve gerçekten çok ama çok beğendim hepsi birbirinden güzel çok teşekkür ederimm...

handan dedi ki...

Selam:)Hediyeler elime ulaştı. çok güzeller. bayıldım:D teşekkürler...